Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулировка окачване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
    Като премеря разстоянието между ботушите, това няма да помогне да се определи колко е мръднала едната гума, защото може и другата да е мвръднала малко и да изкриви сметките? Или не съм в правилната посока?
    За всяка болест си има лек трябва да се поинтересуваш къде има стенд за опъване на коли (от онеи стендове дето оправят по скъпите возила като ги изпрящят по яко )
    Там със сигурност ще ти опря вят геометрията на купето Мисля че е излишно да ти казвам че носачите трябва със сигурност да са със здрави тампони за да не стават грешки още на стенда за регулурането на предницата.
    А за цената мисля че беше нещо от сорта на 150-250лв имам познат който си купи едно БМВ и предния подкалник беше крив и геометрията не идваше на такъв стенд я оправиха и сега няма проблем.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      За всяка болест си има лек трябва да се поинтересуваш къде има стенд за опъване на коли (от онеи стендове дето оправят по скъпите возила като ги изпрящят по яко )
      Там със сигурност ще ти опря вят геометрията на купето Мисля че е излишно да ти казвам че носачите трябва със сигурност да са със здрави тампони за да не стават грешки още на стенда за регулурането на предницата.
      А за цената мисля че беше нещо от сорта на 150-250лв имам познат който си купи едно БМВ и предния подкалник беше крив и геометрията не идваше на такъв стенд я оправиха и сега няма проблем.
      Това с тампоните е много важно! Аз след смяна на долни носачи ми даде разлика на стенда с 2.5 мм.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Сега като се замисля на мен точно на дясното колело кадето наклона ми е повече горния носач ми скърца вероятно е разбит и като гледам в какво положение е диагонално спрямо колелото при разбити тампони може да окаже голямо влияние и май не е зле в скоро време да го прегледам и ако е за смяна да го сменям
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          На 156 предницата се прави средно на 2,50 мм. отворена (или каквато настройка искаш ти самия. може за по-спортно каране например).
          EDIT: По принцип фабрично колата има лека отрицателна сходимост (горната част на колелата е по свита от долната).
          а задницата колко трябва да е? че моята я хакнах преди време, изкривих амортесьора, смениха го, ам сега ми се струва че лявото колело (него шибнах) ми е по-отворено от дясното. дайте малко акъл, че незнам ква да я къдря....
          Alfa romeo 156

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от barkas_06 Покажи съобщение
            а задницата колко трябва да е? че моята я хакнах преди време, изкривих амортесьора, смениха го, ам сега ми се струва че лявото колело (него шибнах) ми е по-отворено от дясното. дайте малко акъл, че незнам ква да я къдря....
            Задницата трябва да е на 3 мм общо затворена. с по 1,5 мм на колело.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              а има ли значение дали си със спорт окачване например само пружуни,и размерът на гумите!при мен с летните 205/55/16 ми дърпаше яко на дясно,сега със зимните 185/65/15 всичко е наред!!!ако може някви данни да се дадът за да знам кво да търся че скоро ще сменям тампони на горен носач и след тва на стенд!!
              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
                а има ли значение дали си със спорт окачване например само пружуни,и размерът на гумите!при мен с летните 205/55/16 ми дърпаше яко на дясно,сега със зимните 185/65/15 всичко е наред!!!ако може някви данни да се дадът за да знам кво да търся че скоро ще сменям тампони на горен носач и след тва на стенд!!
                Няма, значение с какви пружини си. Важно е когато реглажа се прави да се прави с тези пружини с които ще караш. Демек ще има значение ако да речем направиш реглаж с високи пружини и после сложиш ниски или обратното.

                Аз на мойта съм със ниски и съм направил предницата с отрицателна на 2 мм. и задницата положителна на 3 мм. И колата си е супер стабилна. Сухо, мокро, сняг, лед.. не мръдва!

                Само, че тази настройка незнам защо е съвсем различна по базите данни на стендовете. 3 пъти съм ходил на реглаж и 3-те пъти ми я правят равна от всякъде и при неравност ми бягаш на където и скимне.

                На края отидох в един сервиз тук в града където имат много добър стенд и ги помолих само да сложат главите на стенда и да ги настроят и да ме оставят да си наглася колата както искам. И от тогава съм много доволен. Зимата не ми е поднесла и за момент дори. За разлика то миналта зима когато на сняг с повече от 50 км не можех да карам. Беше неуправляема. Таи зима на сняг с лед си карах със 100 км/ч без да я усетя да плъзне и за миг.
                Last edited by oem; d.m.y г., 11:33.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  А предницата на 2.50 общо ли трябва да е отворена или по толкова на всяко колело?
                  Alfa romeo 156

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от barkas_06 Покажи съобщение
                    А предницата на 2.50 общо ли трябва да е отворена или по толкова на всяко колело?
                    Това, което съм написал е за обща сходимост. Направи си я на 2 мм общо. 2.5 е много вече.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X